Θα θέλατε να μας κάνετε ερωτήσεις σχετικά με τις υπηρεσίες που έχουμε στη διάθεσή σας; Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας και θα σας απαντήσουμε το συντομότερο δυνατόν. Εκτιμούμε τα σχόλιά σας, γιατί πιστεύουμε ότι θα μας βοηθήσουν στο να συνεχίσουμε να σας εξυπηρετούμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
Απαντήσεις στις Ερωτήσεις των Διαφημιζομένων για το Ubiz
ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ-ΑΠΟΡΙΕΣ
Η εφαρμογή είναι πολύ καινούρια και δεν την ξέρει ο κόσμος. Άρα δεν θα μας βλέπουν.
Πολύ λίγοι έχουν smart phones και ακόμη λιγότεροι πληρώνουν για να έχουν σύνδεση internet στο κινητό τους. Όλοι ψάχνουν ένα wi fi και τότε μόνο θα μπορούν να μας δουν.
Όταν γίνουν πολλές οι διαφημίσεις θα γίνεται χαμός και δεν θα μπορεί κάποιος να βρει αυτό που θα τον ενδιαφέρει.
Στους περισσότερους, αν όχι σε όλους, δεν αρέσει να τους ενοχλούν στο κινητό τους. Δεν θα είναι ενοχλητικό όταν πάρα πολλοί έμποροι πατάνε καθημερινά την ανακοίνωση των δικών τους προσφορών;
Για το κατέβασμα της εφαρμογής χρειάζεται να παραδώσω όλο το υλικό του τηλεφώνου μου στην διάθεση της εταιρίας Ubiz. Στα κινητά τους οι άνθρωποι έχουν φωτογραφίες με τα παιδιά τους και διάφορα άλλα προσωπικά δεδομένα που δεν θα ήθελαν να τα δουν άλλοι. (Έτσι την έπαθαν και οι celebrities και γίνανε ρεζίλι).
Ήρθε προχθές ένας συνάδελφός σου και μου έκανε διαφήμιση από μια άλλη εταιρία. Τι παραπάνω έχει να μου προσφέρει η δική σου διαφήμιση;
Με το Facebook και τo Google Adwords κάνω ήδη διαφήμιση. Σε τι διαφέρει το να την κάνω με το Ubiz;
Γιατί δεν βγαίνει η Ubiz να κάνει την διαφήμιση της στην Τηλεόραση ή στο Ραδιόφωνο;
ΕΡΩΤΗΣΗ 1
Η εφαρμογή είναι πολύ καινούρια και δεν την ξέρει ο κόσμος. Άρα δεν θα μας βλέπουν.
Απαντήσεις:
Οι πελάτες θέλουν το όφελος τους και κατεβάζουν την εφαρμογή γιατί βοηθάει στο να κάνουν οικονομία.
Όταν είναι για το όφελος του καταναλωτή, τότε μαθαίνεται ευκολότερα μια εφαρμογή. Οι καταναλωτές θέλουν να ξέρουν τα γεγονότα στην πόλη τους.
Η εξάπλωση και διάδοση της εφαρμογής γίνεται σε 125 χώρες ταυτόχρονα, με πολλαπλούς τρόπους:
Από τον ίδιο τον καταναλωτή, μέσω του κουμπιού πρόσκλησης επαφών που διαθέτει η ίδια η εφαρμογή Ubiz, με την χρήση όλων των κοινωνικών δικτύων που έχει κάθε κινητό και με την διάδοση από στόμα σε στόμα.
Από τον Έμπορο / Επιχειρηματία με την εφαρμογή, τα αυτοκόλλητα του καταστήματος και μέσα από τις ίδιες του τις διαφημίσεις. Οι έμποροι θέλουν να αποκτήσουν την φθηνότερη και πιο σίγουρη μέθοδο για να ενημερώσουν τους καταναλωτές τους, χωρίς να πρέπει να κρατήσουν τα προσωπικά τους στοιχεία.
Από τα BizBiz Κέντρα, με αναρτήσεις τους σε όλα τα κοινωνικά δίκτυα.
Από την BizBiz στους 1.200.000 ήδη πελάτες της και με νέες καταχωρήσεις και αρθρογράφηση στο Internet.
ΕΡΩΤΗΣΗ 2
Πολύ λίγοι έχουν smart phones και ακόμη λιγότεροι πληρώνουν για να έχουν σύνδεση internet στο κινητό τους. Όλοι ψάχνουν ένα wifi και τότε μόνο θα μπορούν να μας δουν.
Απαντήσεις:
Τα κινητά είναι περισσότερα από όσα νομίζουν οι χρήστες. Σήμερα υπάρχουν 6.58 δισεκατομμύρια ενεργοί συνδρομητές κινητών !!! Αυτό αντιστοιχεί στο 94% των κατοίκων του πλανήτη.
Δεν βασιζόμαστε μόνο στην Ελλάδα, αλλά στην εξάπλωση του φαινομένου Ubiz σε 125 χώρες ταυτόχρονα.
61,5% είναι η χρήση Internet στην Ελλάδα, σύμφωνα με στοιχεία της ΚτΠ.
Η χρήση Internet στην Ελλάδα γίνεται 91,5% από υπολογιστές και 18,7% από κινητά.
76,7% οι Έλληνες χρήστες ζητούν “Πληροφορίες για προϊόντα και υπηρεσίες”
Όλα τα κινητά από το 2015 και μετά είναι smartphones, ενώ υπάρχει τεράστια ανάπτυξη και στα tablets και phablets.
Μεγάλη η τάση για παροχές wifi από δημόσιο, δημοτικές αρχές και μεγάλες ιδιωτικές εταιρίες, παρόχους Internet και παρόχους κινητής τηλεφωνίας.
ΕΡΩΤΗΣΗ 3
Όταν γίνουν πολλές οι διαφημίσεις θα γίνεται χαμός και δεν θα μπορεί κάποιος να βρει αυτό που τον ενδιαφέρει.
Απαντήσεις:
Η εφαρμογή Ubiz είναι “Πραγματικού Χρόνου”. Δηλαδή εντοπίζει μόνη της την περιοχή του καταναλωτή και φέρνει μόνο τις επιχειρήσεις της περιοχής που βρίσκεσαι, ανά πάσα στιγμή. Όταν κινείται ο καταναλωτής, η εφαρμογή αυτόματα, εντοπίζει και φέρνει κοντά του τις τοπικές επιχειρήσεις
Το Ubiz παρέχει πληροφορίες εγγύτητας που είναι ένας νέος τρόπος εμφάνισης τον οποίο ποτέ, μέχρι σήμερα, δεν είχε δει κανένας μας σε εφαρμογές. Οι πιο κοντινές επιχειρήσεις και προτάσεις των εμπόρων εμφανίζονται πρώτες.
Ο χρήστης μπορεί ωστόσο να περιορίσει την ακτίνα εμφάνισης των διαφημιζομένων από τα 10 χιλιόμετρα και να την κατεβάσει μέχρι και στο ελάχιστο των 300 μέτρων.
Η εφαρμογή σύντομα θα έχει και άλλα φίλτρα όπως κατηγορίες π.χ. “ένδυση, ψυχαγωγία, αυτοκίνητο, υγεία, κτλ.)
Η εφαρμογή Ubiz είναι διαρκώς εξελισσόμενη και στο βάθος του χρόνου η λειτουργικότητα της εμπλουτίζεται με νέες παροχές για πελάτες και καταναλωτές.
ΕΡΩΤΗΣΗ 4
Στους περισσότερους, αν όχι σε όλους, δεν αρέσει να τους ενοχλούν στο κινητό τους. Δεν θα είναι ενοχλητικό όταν πάρα πολλοί έμποροι πατάνε καθημερινά την ανακοίνωση των δικών τους προσφορών;
Απαντήσεις:
Όλα τα smartphones (iOS και Android) διαθέτουν το δικό τους “κέντρο ειδοποιήσεων”.
Οι χρήστες ήδη δέχονται και ρυθμίζουν τους ήχους και την δόνηση των κινητών τους, αφού και άλλες εφαρμογές τούς ειδοποιούν.
Το Ubiz “εκπέμπει” τις πληροφορίες στο “κέντρο ειδοποιήσεων”, χωρίς να παρεμβαίνει στις προτιμήσεις ήχων και δόνησης που ο κάθε χρήστης έχει ρυθμίσει.
Ακόμη και κλειστό το κινητό, “διακριτικά” δέχεται τις προτάσεις των εμπόρων και τις συλλέγει για λογαριασμό των χρηστών, χωρίς ενοχλήσεις.
ΕΡΩΤΗΣΗ 5
Για το κατέβασμα της εφαρμογής χρειάζεται να παραδώσω όλο το υλικό του τηλεφώνου μου στην διάθεση της εταιρίας Ubiz. Στα κινητά τους οι άνθρωποι έχουν φωτογραφίες με τα παιδιά τους και διάφορα άλλα προσωπικά δεδομένα που δεν θα ήθελαν να τα δουν άλλοι. (Έτσι την έπαθαν και οι celebrities και γίνανε ρεζίλι).
Απαντήσεις:
Όχι δεν συμβαίνει παράδοση κανενός υλικού, πουθενά. Οι ερωτήσεις για έγκριση που εμφανίζονται στην αρχή της εγκατάστασης, είναι εγκρίσεις για την λειτουργία όλων των εφαρμογών για κινητά.
Οι εγκρίσεις δίνονται για πράξεις που κάνουν οι χρήστες και όχι οι εφαρμογές από μόνες τους.
Για παράδειγμα: όταν θα στείλω σαν χρήστης μια φωτογραφία σε ένα φίλο, ή εφαρμογή Ubiz θα πάρει την φωτογραφία γιατί ενέκρινα να χρησιμοποιήσει την κάμερα του κινητού μου και θα μου δείξει τους φίλους για να διαλέξω σε ποιους θα την στείλω καθώς ενέκρινα επίσης να χρησιμοποιήσει τις επαφές μου.
Οι εγκρίσεις είναι για την διευκόλυνση των χρηστών.
Το Ubiz ζητάει το GPS για την αυτόματη λειτουργία εγγύτητας που πρωτοποριακά χρησιμοποιεί. Είναι η πραγματική αντικατάσταση του απλού GPS με ένα πιο χρήσιμο και λειτουργικό τρόπο πλοήγησης για τους χρήστες, μέσα από τις προτάσεις των εμπόρων.
To Ubiz επιτρέπει στον χρήση να μην φαίνεται στους εμπόρους (invisible) κατ’ επιλογή.
ΕΡΩΤΗΣΗ 6
Ήρθε προχθές ένας συνάδελφός σου και μου έκανε διαφήμιση από μια άλλη εταιρία. Τι παραπάνω έχει να μου προσφέρει η δική σου διαφήμιση;
Απαντήσεις:
Το Ubiz είναι Παγκόσμια Εφαρμογή Εγγύτητας με περιβάλλον διαχείρισης στα χέρια του εμπόρου, σε πραγματικό χρόνο. Αυτό είναι διαθέσιμο μόνο από το Ubiz.
Υπάρχουν άλλες εφαρμογές χαρτών με τοποθετήσεις εταιριών πάνω στον χάρτη.
Λειτουργούμε από την πλευρά της ενίσχυσης του εμπόρου και της σχέσης του με τον καταναλωτή. Ενδυναμώνουμε τον Έμπορο πρωτίστως και έτσι διευκολύνουμε τον καταναλωτή.
Δεν είμαστε σύστημα μόνο προσφορών αλλά όλων των επικοινωνιακών αναγκών των εμπόρων προς τους καταναλωτές τους.
Αφήνουμε στον καταναλωτή να κατεβάζει και να τρέχει την εφαρμογή δωρεάν. Αποκτά έτσι πρόσβαση, σε πραγματικό χρόνο, σε εκπτώσεις και αποκλειστικά προνόμια. Επιχειρηματίες, εκδηλώσεις, συναυλίες, δραστηριότητες, καταστήματα και πολλά άλλα που “παίζουν” γύρω του!
Υλοποιούμε την “γειτονιά” σε παγκόσμια κλίμακα.
Με την ίδια εφαρμογή ο ξένος επισκέπτης στην χώρα μας θα δει τα πάντα σε κάθε σημείο της Ελλάδος. Από την άλλη, με την ίδια εφαρμογή ο Έλληνας θα δει τα πάντα σε κάθε άλλη χώρα που θα ταξιδέψει.
ΕΡΩΤΗΣΗ 7
Με το Facebook και τo Google Adwords κάνω ήδη διαφήμιση, σε τι διαφέρει το να την κάνω με το Ubiz;
Απαντήσεις:
Τα κοινωνικά δίκτυα βασίζονται σε φίλους. Οι φίλοι του εμπόρου δεν είναι όλοι στην ακτίνα που είναι το κατάστημά του.
Στα κοινωνικά δίκτυα η πληροφορία δεν έχει στόχευση, καθώς οι συζητήσεις αφορούν διάφορα ετερόκλιτα θέματα.
Στις πληρωμένες διαφημίσεις σε facebook καθώς και Adwords, δεν υπάρχει εντοπισμός θέσης των παραληπτών. Άρα δεν μπορεί πρακτικά η διαφήμιση να φτάσει στην περιοχή που βρίσκεται κάποιος εκείνη την στιγμή. Ο “φαινομενικός εντοπισμός” βασίζεται στο κατά πόσο οι χρήστες δίνουν τα στοιχεία της θέσης τους και όχι στην πραγματική τους θέση, ανά πάσα στιγμή.
Γνωρίζουμε ότι μεγάλο ποσοστό χρηστών δεν δηλώνει την θέση του στα κοινωνικά δίκτυα, άρα και τα χρήματα που ξοδεύονται από διαφημίσεις, για τον “φαινομενικό εντοπισμό” χρηστών, στην πραγματικότητα δεν έχουν ένα μεγάλο αποτέλεσμα, ενώ το κόστος (που για το Ubiz είναι σε ετήσια βάση) για τέτοια διαφήμιση ξοδεύεται σε λιγότερο από μια εβδομάδα.
Δεν εντοπίζονται οι περαστικοί γύρω από κάθε επαγγελματία με τους τύπους κοινωνικής και διαδικτυακής διαφήμισης. Απ’ την άλλη η διαφήμιση Εγγύτητας Ubiz προσφέρει και κοινωνική δικτύωση!
ΕΡΩΤΗΣΗ 8
Γιατί δεν βγαίνει η Ubiz να κάνει την διαφήμιση της στην Τηλεόραση ή στο Ραδιόφωνο;
Απαντήσεις:
Το κόστος που θα πήγαινε στην διαφήμιση τηλεόρασης ή ραδιοφώνου από την ίδια την εταιρία BizBiz, σε 125 χώρες θα ήταν εξαιρετικά μεγάλο, χωρίς την παραμικρή δυνατότητα να πληρώσει η εταιρία συνεργάτες, πόσο μάλλον να φτιάξει δίκτυο συνεργατών.
Ωστόσο ο κάθε συνεργάτης έχει την δυνατότητα να διαφημιστεί σε κάθε τοπική τηλεόραση ή ραδιόφωνο, όπως ήδη γίνεται σε αρκετές περιοχές στην Ελλάδα.
Επιπλέον, σταθμοί τηλεόρασης, ραδιόφωνα, περιοδικά και εφημερίδες είναι τα ιδανικά κέντρα BizBiz που μπορεί ο καθένας συνεργάτης να ενημερώσει, γιατί και αυτά με την σειρά τους θέλουν να προσθέσουν στην γκάμα των διαφημιστικών τους προϊόντων, την διαφήμιση σε δικούς τους πελάτες στα κινητά μέσα από το Ubiz.